ICT helpdesk in Gent of Oostende en omgeving

Onze ICT helpdesk te Gent en Oostende kan jouw onderneming ondersteunen voor een meer gestroomlijnde onderneming. Onze IT servicedesk te Gent en Oostende is 24/7 bereikbaar en daarbij staan wij in voor een nauwgezette monitoring van je systemen in heel Vlaanderen. Zo hoef jij je geen zorgen te maken over het stilvallen van de werkzaamheden van je bedrijf. Vertrouw daarom op de diensten van Cuarta als ervaren IT-partner en werk aanzienlijk vlotter met onze hulp.

Bij ons datacenter heb je altijd toegang tot onze ICT helpdesk in Gent en Oostende

Onze specialiteit is het uitbouwen van een datacenter. Dit betekent dat jij geen dure servers meer moet aanschaffen voor je bedrijf maar dat wij de opslag en het beheer van je data uit handen nemen. Wij bouwen daarvoor een datacenter op maat van jouw bedrijf en die de hoogste veiligheid waarborgt. Daarbij helpen wij je te allen tijde via onze ICT helpdesk te Gent, zodat we problemen snel en doeltreffend oplossen.

Onze IT servicedesk in Gent en Oostende staat tot je dienst

Onze IT servicedesk staat 24/7 klaar te Gent en Oostende om je in heel Vlaanderen te helpen met al je first-line-support vragen. Dankzij ons ticketingsysteem kunnen we alles mooi opvolgen zodat de klant steeds weet waar we mee bezig zijn. Met onze service kunnen al jouw medewerkers zich zorgeloos focussen op jouw bedrijf. Niets minder dan de beste dienstverlening kun je verwachten van onze IT servicedesk in Gent of Oostende.

Ook IT monitoring en management beschikbaar bij ons in Gent

Met onze tool kunnen wij constante IT monitoring voorzien. Wij volgen jouw systeem proactief op, om op voorspelbare problemen te anticiperen en te handelen nog voor jij problemen ervaart. Sommige technologie is soms te complex om zelf te managen. Daarom kunnen wij dit voor jullie beheren. Dit in combinatie met een helpdesk, die je kan assisteren met kleine zaken. Onze IT monitoring zorgt voor een soepeler werkproces.

Maak gebruik van onze diensten

Wil jij gebruikmaken van de diensten van de IT monitoring en servicedesk van Cuarta, gevestigd in Gent en Oostende en actief over heel Vlaanderen? Dan neem je het best contact met ons op via het online contactformulier of door te bellen naar +32 9 221 03 83. Zo geniet je zo snel mogelijk van de voordelen die ons ICT helpdesk te Gent te bieden hebben.

Support Cuarta

Servicedesk

Ons helpdesk team is een team van professionals.

95% van de problemen kunnen wij zelf oplossen, van op afstand.

Met Cuarta voorzien we een ondersteuning voor al jullie IT-vragen ook indien dit in samenwerking is met derden. Maak een ticket aan of bel ons even op, we zijn altijd tot jullie dienst!

 

Cuarta Services

Jouw omgeving in de cloud, je website die bij ons gehost wordt, het kan allemaal.

Bespaar op dure server kosten en zet je volledige omgeving in de Cuarta Cloud.

Beheers je kosten en blijf mee met de technologie van vandaag.

Cuarta biedt u IT-support op continue basis of voor tijdelijke opdrachten.

Een externe servicedesk dus, die ervoor zorgt dat uw bedrijf blijft draaien, wat er ook gebeurt.

Zo heb je 24/7 de ZEKERHEID die nodig is om zonder zorgen te werken.

Onderhoud

Elke wagen heeft onderhoud nodig, dit is niet anders voor jouw IT-infrastructuur.

Wij plannen periodiek onderhoud in, zodat je steeds op beide oren kan slapen.

Heb je liever dat we onderhoud inplannen op aanvraag, bel of mail ons en we plannen het in.

Ben je nieuwsgierig naar onze diensten?